The story of shopping...

Det är alldeles underbart att shoppa i Milano. Alla kläder jag har dräglat efter på nätet finns framför näsan i butikerna. Jag älskar Moschino Cheap & Chics butik i centrum, den är bara sååååå gullig! Och vilka underbara kläder! Jag gillar också att gå omkring i superdyra affärer, typ och se på Bottega Venetas väskor.

Det som är ett stort problem här är att urvalet är så stort så jag kan helt enkelt inte bestämma mig vad jag vill ha! Så okej. Jag skulle ha möjlighet att köpa en märkesväska. Men vill jag ha en Miu Miu eller en Chloé?

Men tänk om jag sparade de pengarna och skulle skaffa mig i stället flera plagg från Armani?

Svårt. Mycket svårt.

Det som jag ändå inte har hittat är en underbar sommaklänning. Jag skulle vilja ha en som inte är för festlig (dvs. jag vill använda den i skolan och på stan också) men ändå supersöt.

Ni vet, med sandaler på stan.... med en scarf och klackar på en middagsdate och med ballerinor och en tröja i skolan? Typ något sådant:









Kommentarer
Postat av: Laura

Voivoi de e bara ti välja ;) Ja sku nog kanske välja en MiuMiu <3 De e kestosuosikki :) Men jo.. Chloés e ju faktiskt också ljuvliga.. Va kostar dom ungefär där då?

2009-03-31 @ 15:20:17
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Laura

Sv: Du borde nog absolut anställa lite shoppinghjälp.. and I would love to help :D Så nu är det bara att fly me over så kan vi börja shoppa! haha

2009-03-31 @ 18:10:30
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Malin på Livingroom

fint! hur går det i milano för dig?

2009-04-01 @ 18:15:31
URL: http://livingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0