dreams, oh, dreams...

Jag bor i ett stenhus från 50-talet.
Detta betyder, att när termometern visar -12 grader ute,
så sitter jag inne och fryser.

Jag sitter med mössan på inne! Inpackad i filtar och
drömmer bort mig (istället för att läsa i tentboken jag har framför mig..)

Jag drömmer om...
♥ varma stränder, där man kan sola, simma och läsa modetidningar
[klänning: McQ, bikini och solbrillor: H&M]
♥ varma sommargator, där man kan gå i sommarklänning och äta glass och pröva skor
[klänning: Juicy Coutute, skor: Maloles]
♥ varma sommarfester där man kan dricka iskall juice och spela kort utomhus
[klänning: Lela Rose, skor: Celine, Clutch: Marni]



'



Kommentarer
Postat av: karin

usch, det låter kallt... finns inget värre än att frysa. snart är det vår! :)

2009-01-05 @ 18:06:00
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0