Want something, honey?



Gillar du att baka och laga mat?

Jag är nu i sjunde himlen, eftersom jag får flytta in i min bostad efter en 5 månaders paus. Alltså mitt eget hem! Och framförallt mitt eget kök!

Jag har redan planerat att hålla aperitivokvällar och laga små italienska delikatesser. Eller bjuda vänner på middag och laga till förrätt gravlaxtartar med mycket rödlök. Eller bara bjuda vänner på kaffe. Eller på kvällsmål och en kopp te. Vad ivrig jag blir! Jag vill också göra egna soltorkade tomater! Och baka bröd. Eget bakat bröd är det bästa.

Har ni annars kollat in Dagens Muffin?


Kommentarer
Postat av: Noora

Dagens muffin... Mums. Jag har använt den finska versionen www.dagensmuffin.se/fi

2008-09-05 @ 10:56:31
Postat av: Laura

Jag älskar att ha bjudningar och bjuda på mat och snacks:) Jag blev super inspirerad på Åbo Akademi Hankens 80-årsjubileum då de hade sånadär små "snacks" som var såå goda och små! Efter det har jag varje chans jag fått gjort några sådana:)

2008-09-05 @ 14:36:55
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0