Vem skulle du vilja vara?

Ni vet alla test på Facebook, typ. vem skulle du vara i Sex and the City ? Jag tycker det är en jätte svår fråga, för jag gillar de alla på något sätt och skulle inte helt vilja vara bara en av dem...

image588

Med tanke på klädsmak, skulle jag oftast vilja vara Charlotte. Hon har så söta, superkvinnliga kläder och ser alltid stilig ut. Dessutom tror jag att hennes kläder skulle passa mig. Som Carries kläder kan ibland vara urtjusiga men jag skulle aldrig passa i dem.

Med arbete, skulle jag vilja ha Mirandas jobb. Jag gillar action och power med jobbet, skulle aldrig klara av att bara sitta hemma och skriva eller vandra omkring på en konstgalleri i timmar. Samanthas jobb är också tufft, men jag borde vara mycket mer socialare för det...

Samanthas sexliv skulle jag ju förstås tacka ja till. Jag hatar Carries komplicerade relation till Mr.Big och kan bara inte tåla över hälften av de dårar hon ligger med. Mirandas sexliv är alldeles för torrt och Charlotte är lite för begränsad. Dessutom skulle jag ju definitivt tacka ja till The Absolut Hunk!

Carries bostad skulle jag kunna ta. Miranda har för fult, Samantha för stelt och Charlotte för fint och orörbart.

Om jag skulle gifta mig, skulle jag nog välja Harry som min man :) Han är så gullig. Efter honom skulle det definitivt vara Smith. Mr.Big är för elak och kallhjärtad. Aidan är för snäll. Richard är för pisshuvu. Steve skulle kanske vara en god kompis men inte husband-material. Oj, sedan han den mörka! Läkaren! Mirandas... vad hette han nu? Robert! Mums! Men Trey skulle jag bara inte tåla... Alexandr Petrovsky skulle gärna få köpa åt mig Oscar de la Rentas klänningr och föra mig till Paris, men en sådan konstfreak skulle jag inte klara av länge...

Så, vad skulle du svara ? Vem skulle du vilja vara i Sex and the City?

Kommentarer
Postat av: iinis

ihana kirjotus! oi, kuinka odotankaan sitä leffaa :) haluan nähdä sen vähintään kerran!

on niin totta, että jokaisessa hahmossa on jotain kivaa ja jotain mitä haluais. eniten haluisin carrien työn ja charlotten asunnon.
bigi on ällö ja petrovsky ja trey!

ja oon ihan samaa mieltä, että harry on ihku! ja steve! mut ehkä ihkuin kaikista on absolut hunk, joka snif, ajeli tukkansakin samanthan tueksi

2008-05-20 @ 11:57:22
Postat av: Natha

skulle vilja vara miranda för jag gillar hennes hårfärg xD hahaha! men hon är så konstigt skön...

2008-05-20 @ 15:48:41
URL: http://nathabee.blogg.se
Postat av: M a r i a k o d e n

Jag vill vara Carrie....hon är så snygg!!!!
=)

2008-05-20 @ 17:26:14
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: ANDREA

samantha är så härlig, så det får bli hon ;)
vilken/vilka är din favoritlåt? :D ha en trevlig kväll

2008-05-20 @ 18:03:07
URL: http://andreaclausen.blogg.se
Postat av: Sara

Carrie! För hennes snygga klädstil, hon passar i ALLT! O för de roliga liv hon lever på manhattan ;)

2008-05-21 @ 14:25:54
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0