Stockholm

Okej, så idag har jag då köpt en omlottströja av BikBok och en tröja av Boomerang och en fransk bok. Vi var o köpa en bok åt 1-år gamla Liam pojken på en bokaffär och jag märkte en hel hylla full av franska romaner och måste bara passa på! Jag har alltså ett tema för sommaren: piffa upp min franska och shoppa i Paris :)

Nu skall vi åka till Åkersberga och äta med mina ljuvliga släktingar och sedan kolla på Finland-Sverige !!!! Sååå bra! Vi är då finnar och svenskar och finnar som flyttat till Sverige och en sådan blandning att jag vet inte vem som skall heja på vem! Så roligt och spännande!

Kommentarer
Postat av: Gossip and fashion

ha en fin lördag!

2008-05-17 @ 15:24:30
URL: http://ninablogg.blogg.se
Postat av: iina

hauskan kuuloista :)

2008-05-18 @ 09:11:35
Postat av: GullStina

Kan jag möjligen ha sett dig vid vikingterminalen i tisdags?

2008-05-18 @ 10:27:36
URL: http://gullstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0