Stocholm del 3: Lördag

Tänkte också bekanta oss med Södermalm och åkte därför ner till Skrapan och började vår shoppingrunda där... i Skrapan fanns det ett urtjusigt café där jag åt påriktigt den bästa salladen någonsin! Och den där fina bokbutiken där jag kunde ha köpt fast hur många böcker!

image573

image574


På Judits 2nd Hand blev mamma tokig och ville ha varenda en Yves Saint Lauren klänning och kavaj, eftersom de var så söta, men hon nöjde sig med en tunika :)

Nitty Gritty och APC väntade jag att få se, eftersom Nitty är min pojkväns favoritbutik, men inte var de för mig...

Åkte tillbaka till centrum, och så köpte jag en helt basic röd ylletröja på Boomerangs rea och en vit omlottströja från BikBoks rea...

Så tog vi tåget till Åkersberga och var hos släktingarna. Det var så roligt med Finland-Sverige matchen. Speciellt då Finland vann :D Haha !

image575


På tåget hem så fick vi en massa fulla ungdomar omkring oss, de åkte till någon bar i Täby och den ena försökte på min mamma, vilket jag ju blev i smyg sårad på. Jag var ju den unga tjejen där, hallå!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

vilken lokal! *gosh*

du får ju viiiisa dina fynd :)

2008-05-19 @ 20:31:26
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0