shopping:) !!

Idag har det varit en dag full av.... promenad! Har gått från 10 på morgonen tills nu på stan.... kastade i mig en liten sallad till lunch och that's it. Har köpt underkläder på Riddargatan 12, vilken butik! Om jag skulle ha en större budjet skulle jag ha köpt typ allt :) Så hittade jag ljuvliga beiga ribbstickade ballerinor och en födelsedagsgåva till min pojkvän från Massimo Dutti :)

I morgon åker vi till Södermalm och på kvällen skall vi träffa moster Solveig och kusinen Sofia och snart 1-år gamla Liam-pojken ! Vi skall alltså åka tåg ut från Stockholm...

Men så har vi ännu söndagen! Vad roligt!

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Men så kul att få shoppa i sthlm......

Pite är värsta tristaste stället att shoppa i......=(

Trevlig helg på dig!

2008-05-16 @ 23:46:58
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Petra Bloggar

mäh vaddå ribbstickade ballerinor, vet du hur nyfiken jag blev?????

BILD hörrö ;-) *hihi*

2008-05-17 @ 14:56:58
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0