Namnsdag

Idag är det min favoritnamnsdag :) Jag heter alltså Saara Sofia Ingeborg. Att ha namnsdag på namnet Saara är helt tråkigt, för då kan vem som helst märka i kalendern det namnet och säga grattis och så måste man ju tacka en hel del folk... och Sofia är en tråkig namnsdag för då har min mamma och min kusin också namnsdag så då är det inte nåt speciellt med just mig men Ingeborg- det är den bästa namnsdagen. Ingen vet att jag heter Ingeborg och det är ett rätt ovanligt namn, iallafall i Finland... så jag kan i smyg vara superglad och fira min tuffa namnsdag...

... idag har jag firat den med att dagdrömma mig bort och tänkt att om jag skulle ha en superrik pojkvän skulle han ha kunnat ge mig detta till gåva :) haha :)

En väska av Marc Jacobs och en av Miu Miu, bara sådär för att klara mig. Att jag inte behöver gå omkring i dåliga väskor. Väskan är ju ändå det viktigaste.

image635

Så skulle jag ju definitivt behöva alldeles enkla, vackra svarta pumps. Det hör ju till alla kvinnors baskläder, kan inte förstå varför jag inte äger sådana ?! Jag skulle inte ens begära efter några superdyra Jimmy Choos, utan helt basskor från Massimo Dutti...

image636


Jag var ju på en fest förra lördagen och alla flickor hade på sig klänningar och då förstod jag att jag äger alldeles för lite klänningar. För att rätta till detta misstag skulle jag kunna fylla på garderoben med dessa...

Phillip Lim (fester, barer, middagar)/ Forever21 (heta sommardagar, piknik & strand) / Stella McCartney (till sommarfester typ bröllop) / Marc Jacobs (jobbet, shoppa på stan, på café)

image637

Så skulle jag ju behöva en ny telefon, för jag kommer ju inte ens in på nätet med min gamla! Jag vet inte riktigt vilken skulle kännas bra i handen och skulle den se fin ut IRL men dessa har i allafall de egenskaper jag söker.... Nokia 880 Sapphire Arte och Sony Ericsson G700 och bloggtelefonen Samsung L760...

image638

Så bara några bassaker... bra va?






Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

Ja eller hur, han är en riktig snygging ;) Skulle inte göra något om man kom hem och hittade honom i sängen! :D haha ^^
Den svarta klänningen hade passat bra i min garderob! ;)

2008-05-27 @ 15:06:25
URL: http://RebeccaLundgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0