Min handväska

Min handväska...

image614image615

innehåller alltid detta...

image616


Handväska: Furla (köpt förra sommaren på rean i Milano)
Notebook: Escada (mamma har givit mig den. Innehåller shoppinglistor, adresser, to-do-listor mm)
Randiga Marimekkopåsen: innehåller min kamera
Antiseptisk handgel: jag har bacillskräck och decifierar mina händer alltid före jag skrapar med dem i ansiktet eller äter något mm.. det bästa att ha med på en resa om man inte vill ha magsjuka...
Nyklarna: Louis Vuittons nykelbehållare. Har fått av min gamla room-mate och min goda kompis Iina vars bekant är nån chef på Vuitton...
ABB-arbetskort: behövs alltid på jobbet...bilden av mig är bara totalt fruktansvärd på den!
Hollywood make-out mints: vann dem på Ebbas blogg. Då de tar slut skall jag fylla plåtburken med nåt annat :)
Kalendern: har papprat och plastat den med olika mönster och satt en krona och ett S på den...
Blommiga Marimekko-påsen: Min sminkpåse
Pinnkamm: utan pinne, som revs bort i säkerhetskontrollen på flygplatsen...
USB-minnesticka
Tändstickor: röker inte men paketet är sött om någon frågar efter eld ;)
Marimekkos prickiga plåtburk: innehåller burana
Hollywood oil blotting film: vann på Ebbas blogg..
Tuggummi: något nytt... Jenkki Frozen Extreme Lime
Blistex: läppomada, doftar vanilj
Plånbok: Mulberry. Fick av min pojkvän för några år tillbaka i julklapp..
Roman: mitt franska uppdrag. Läser alltid på bussar, metro mm..

Vad har du i din handväska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0