Hälsningar från Stockholm!

Hej från regniga Stockholm! Var igår på shoppingkvällen på Topshop i SOUK och det var så roligt :) Jag köpte:
- nude färgade peeptoe skor
- en kavaj i blåvita ränder
- en cape i naturvitt
- en vit tubtopp att ha under en topp jag fått av Noora

Nu är vi på hotellet och skall ut i regnet och shoppashoppashoppa :) Vi bor ju brevid Massimo Dutti så vi börjar där...

... skall berätta mera och visa bilder på allting sedan när jag kommer hem och kan ladda upp allting.

Ha det så bra!

Ps. Jag kände igen fast hur många flickor på Topshop, det var konstigt att se alla bloggare IRL....

Kommentarer
Postat av: sara

låter som du har roligt! :)

2008-05-16 @ 17:00:00
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0