söndag med plugg o konditionssal

Godmorgon sköna söndag! :)

image79
Sitter här med min vita, runda, stora kopp fylld med grönt te och läser igenom alla Internetsaitser före jag börjar plugga.

Igår var jag riktigt duktig på konditionssalen, så tänkte idag också åka dit. Det är roligare att springa och cykla där inne än att vara ute på isiga,hala vägar och få slask i nacken....
... jag hoppas att min bantningskurs skulle gå lite fortare framåt, men inte får man vara elak med sin kropp heller. Om jag tar i för hårt blir jag alldeles slut och sedan sjuk, så allting med måtta :) Jag har ju gått ner nu 1,5kg men det är ju så lite jämfört med att jag vill gå ner minst 5 kg! Tålamod...

Kommentarer
Postat av: Sandra

god morgon, ha en bra dag!

2008-03-09 @ 09:02:07
URL: http://shoppa92.webblogg.se
Postat av: E och J

ha en bra dag! :)

2008-03-09 @ 09:05:39
URL: http://beautifulbeatific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0