morgonlyx!

Idag skulle jag ha blivit så glad, om jag skulle ha fått <3 toast till morgonmål, fått klä på mig pärlmanschettknappar i min kragskjorta och fått stänga dörren med nyklar i Mulberrys nyckelring. Det vore också ha varit trevligt att hålla slasken borta från håret med Burberrys paraply och fylla Iittalas Taika kopp med het dricka då jag kom fram till jobbet. Det skulle inte heller vara allt för dumt med att få lägga sina papper i Chloés läderväska :)
image62image63


image64                 image65

image66                        image67

Kommentarer
Postat av: fanny

svar: ja verkligen lyxfrukost idag :)
låter som att du har en härlig dag framför dig!

2008-03-07 @ 10:34:30
URL: http://fannyhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0