kaos

Kom nyss hem från hudläkaren. Hon skrev recept på bashudkrämer, så får jag dem lite billigare från apoteket och sedan fick jag till ljusbehandlingstider. Vad roligt, för då hinner jag få en fin brun färg på huden före  sommaren börjar :)

Då jag kom hem såg jag på min bostad med helt andra ögon. Under tentveckan har jag koncentrerat mig på helt andra saker och glömt det viktigaste. Jag har massvis med disk i köket! Och det lagg kläder lite här och där. Och tentpapper överallt! Men nu har jag vikt kläderna och tvättat en hel del och damnsugat, så det börjar bli fint.

Nu skall jag sätta på bra musik och dansa omkring i köket och diska bort all smutsig disk! relaaax, take it iiii-iiii-siii spelar jag nu :)

Kommentarer
Postat av: Noora

Låter fint... Jag vill också dansa kring huset och sjunga :))) Men nej, jag måste fa till skolan. Boooooring.

Hali

2008-03-13 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0