27 Dresses fashion

Så de outfitterna jag gillade mest i filmen var ballerinor+jenas+blommig/naturvit topp+tröja med knappar. Det ser så sött ut! Man ser ut som en söt flicka! Och det kan man ha på sig i skolan, på jobbet, på stan. Och det finns i butikerna ett stort urval.
image153

Här är en naturvit topp av Stella McCartney, som jag tycker om:
image150
Och denna av Tory Burch:
image154

Miumiu har också en söt tröja med knappar:
image155 

Det andra jag gillade med filmen var de alla söta klänningarna (alltså inte de gräsliga 27 klänningarna), som den här på bilden:
image152

Jag gillar också Malin Åkermans djuplila topp, svarta lilla väska och de svarta shortsena.

Shorts är nämligen något jag också vill ha, med press och knälånga. De skulle man kunna ha på kontoret med kragskjorta och ballerinor och ute på en sommarkväll med topp och klackar :)

Jag hoppas att jag skulle hitta i Köpenhamn några söta toppar, ett par nya ballerinor och en söt klänning :)

Kommentarer
Postat av: Sara

var 27 dresses bra? värd att se?

2008-03-20 @ 09:12:10
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Becca

hih tack ska du ha :) jooo jag gilla med det just att den var randig och sen de där guldiga snygg matching liksom ;D

oh tack kul att du gillade den :)

Händer nu i helgen då :)`? ska du fira nån påsk :)?

2008-03-20 @ 09:13:34
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0