Jag hatar puffärmar!

Alltså puffärmar passar inte min kroppsmodell och jag HATAR det att jag hittar någon ljuvlig tunika eller klänning i butiken och så är den förstörd med puffärmar! VARFÖR? Varför kan man inte göra plagg med söta raka ärmar?

Som den här tunikan... skulle se perfekt ut med jeans, men ärmarna förstör allting för mig...

image691

Likaså dessa söta tunikor. Vad fina de skulle vara ifall de inte skulle göra axlarna och armarna till enormt stora...



Den här klänningen skulle jag också tycka om, ifall ärmarna var annorlunda...

image695


Likaså dessa...



Igår lämnade jag en skjortklänning kvar i GinaTricot, eftersom den hade puffärmar. Annars gillade jag den massor...

image699


Vad anser ni om min puffärmsfobi? Gillar ni dem? Hurdan kropp skall man ha för att se bra ut i dem?

Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Jag tycker det är sött :) Men det får ju inte bli extremt, men har några favoritklänningar med puffärm - trivs bra i dem!

2008-06-04 @ 09:06:29
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Laura

Jag gillar nog puffärmar i viss mån, det passar mig av nån anledning. Jag vet inte hurudan kropp man ska ha till puffärmar men kanske det passar mig eftersom mina armar alltid varit mega-klena? Nu börjar de få ens lite kött på benen då jag har gått på gym:) Det beror kanske också på axlarnas hållning hur bra det passar?

2008-06-04 @ 09:20:53
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Noora

Puffärm, nej nej nej! Trivs inte alls i dem, det känns som jag har även tjockare arm än jag har. Jag är jätte "pissed off" därför att alla sötaste klänningar har puffärm...

2008-06-04 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0