tordag kväll

Det var jätte roligt att vara och vattenspringa med Iina. Vi sprang i en timme. Det är ett så bra sätt att förbruka 500-600 kilokalorier och prata om allting som hänt. Vi gör det en gång i veckan. Min bantningskur går också ganska så bra. Jag försöker tappa 5 kg. Bara för att jag tycker jag skulle kunna göra det. Så nu har jag gått ner 1 kg på 1½ vecka, vilket jag tycker att är en passlig takt.

Imorgon vet jag inte ännu vad jagg skall göra på kvällen för alla verkar vara upptagna... Men jag skall ju ändå träffa Martina på lördag kväll så inte är det så farligt om jag spenderar egen mystid i morgon kväll. Jag borde iallafall ta hand om naglarna.

På veckoslutet skall jag läsa till mina kommande tenter. Vi har ju tentvecka på kommande...

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Å va spännande, jag har höga förväntningar!

2008-02-28 @ 19:32:25
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0