Dagens alfabet

Detta är nåt jag gjorde som tonåring i vänböcker och brev....idén är alltså att skriva vad man gillar eller tänker på vid varje bokstav...


A - Annakarinmargarethas fotoblogg. Ljuvliga bilder!
B - Bottega Venetas lila clutch. Nytt badrum.
C - Chloés jackor. Clueless filmen.
D - The Devil Wears Prada är en film som jag kan se om och om igen.
E - Elektronik tenten jag har på tisdga: borde plugga massor.
F - Fendis armband. Gillar det!
G - gmail. Utan gmail-chaten skulle jag inte årka med mina jobbdagar :)
H - Hermès: skulle vilja ha en samling scarfar samt armband.
I - Italienska språket. Har börjat studera italienska varje måndag och onsdag kväll.
J - Javier Vallhonrats bild
K - Kjol= syr som bäst en tulpankjol. Den håller på att bli lyckad vilket gör mig glad!
L - Lexingtons handdukar och andra hemprylar är fräscha.
M - Att bo i Milano på våren. Miu Mius butiker. Miu Mius lila pumps. Moschino, älskar deras höstkollektion.
N - Nicole Richie. Hon har en fin stil.
O - Dagens Outfits. De är roliga att sätta ihop :)
P - Paris. En stad jag vill besöka.
Q - Quentin Tarantino. Väntar med spänning på nästa filmen. Där Britney är med :D haha.
R - Raio Nowhere sången oav Bruce Springsteen. Gillar den!
S - Svamp. Har plockat massvis med Karljohan, sandsoppar, kantareller och svarta trumpetsvampar. Och björksoppar och trattkantareller. Mums, gratis, gos mat!
T - Turkosa färgen. Uppiggande och söt.
U - Ull som material. Det andas och det är varmt
V - Vita tunikan jag fick av mamma då hon var i Italien. Har redan användt den massor :)
W - William Sharps vantar. Tycker ju om grått :)
Y - Yves Saint Laurent. Döden var en stor nyhet.
Z - Zorro. Han är en bild av den manliga mannen jag någon dag vill finna.
Ä - Äpplen. Skall laga äppelmos av våra äpplen. Utan socker och i frysen. Ljuvligt på fil och risgrynsgröt på vintern.

Kommentarer
Postat av: Laura

Håller du på att sy en tulpankjol!

Jag köpte den där röda tulpankjolen från TopShop

som jag skrev om i bloggen.. I love it!:)

2008-08-31 @ 19:46:49
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0