1 + 1 = 2

Min kompis Noora har ett motto. Varför välja en när man kan ha två? Det här är påriktigt en av de bästa mottona i världen. Man är på en fest och skall välja mellan 2 delikata tårtor, varför stå och fundera vilken man skall ta? Ta dem båda! Du är i butiken och skall köpa nya skor men du kan inte välja mellan de två ljuvligaste? Köp dem båda! Du ser två snygga män och du kan inte väla vem som är gulligare..... ? :)

Så, varför välja mellan dessa två ljuvliga väskor? Jag vill ha dem båda!



Miu Miu / Chloé

Kommentarer
Postat av: Noora

Tack Saara! Det är alttid kul att vara med i din blogg :)



Väskorna är söta.

2008-08-21 @ 07:40:45
Postat av: Laura

Jag tror det var på River Islands hemsida jag såg en väska som var ungefär en exakt kopia på den där Chloén. Men det är förstås int the real thing!

2008-08-21 @ 08:30:14
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hahaha! jamen det var ett toppenmotto! :D

2008-08-21 @ 18:48:17
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0