Stockholm Shopping

Okej, så här långt har jag kommit....

1. TopShop besöks som först, eftersom vi inte har det i Finland och det finns i Stockholm och eftrsom kläderna är billiga. Detta tänker jag iallafall spana efter...



2. Nitty Gritty, Needy Greedy Outlet, Mrs.H, C/O Stockholm är några butiker jag bara måste få besöka. Få se om pengarna ränker till för att skaffa nåt från dem, men t.ex Nitty Gritty är min pojkväns favoritbutik i hela världen och därför måste jag ju bara kolla vad det är för nåt :)

3. Monki, Cubus och Bik Bok har jag förstått att också är relativt billiga butiker, så de måste kollas... dessa kunde man ju spana efter i dem...


4. Saker & Ting. Måste kolla på vintageklänningar...

5. Bric-a-brac, Champagne, Tjallamalla, Mint. Hörde att dessa butiker skulle vara söta...måste ju kollas igenom :)

6. La principessa, Judit's Second Hand, Myrorna, Beyond Retro, Helene e' Snygg... vill se in i en annan stads 2ndHandbutiker, ifall man kunde fynda något sött som ingen annanstans finns :)

7. NK. Litar på att hitta det jag inte ännu hittat  i de små butikerna på NK :)

På min shoppinglista finns iallafall...
~ röda ballerinor
~ nude peep-toe skor
~ kjol som har hög midja
~ 1 par billiga jeans i längd 30 att ha med ballerinor
~  ett paraply av typ MarcJacobs eller miu miu

Så, vilka butiker kan ni ännu tipsa om??? Finns det söta, speciella skobutiker i Stockholm? Låter min lista på butiker någolunda vettig?

Kommentarer
Postat av: GullStina

du kan ju alltid kolla på Put Feet First på drottninggatan, där finns massa olika.

2008-04-27 @ 16:21:00
URL: http://gullstina.blogspot.com
Postat av: Sara

zara brukar ha fina skor också :)

2008-04-27 @ 17:12:01
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0