Om man bara kunde beställa.... : Charlotte Russe

Jag hatar ibland att bo i Finland. Vi har absolut inte en enda trevlig klädbutik. Jag shopar därför oftast utomlands. Så vore det inte rättvist om vi skulle få beställa från nätet då en massa söta grejer? Men nej, i Finland kan man endast beställa från H&M och Ellos..... :(

Min pojkväns syster bor i USA och de har bjudit oss dit i sommar. Om vi har pengar skall vi åka. Och då tänker jag fråga jätte jätte snällt, att kan jag beställa lite grejer i posten till dem? Sedan kan jag ju ta hem dem i kapsäcken! Det här skulle jag beställa från Charlotte Russe....

En grön skjorta att ha med jeans eller linnesbyxor samt en etnisk topp att ha som uppigning till enfärgade kläder
image181image182

Och en hel del söta skor!
image183image184
image185image186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0