Mardi

Plats: Är på jobbet. Jobbar på kontoret på ABB.
Klädsel: Silke/Bambutröja av Massimo Dutti, vit topp under, svarta jeans, läderbälte och läderballerinor.
Gör: Läser bloggar och dricker Chai-te. Skall snart ta itu med pluggningen till tenten. Arbetet? Nå lite av det också...
Skulle nu vilja ha: Ett klassiskt arband av Hermès. Skulle passa parfait avec mon outfit.

image423



Idag är jag lite déprimé... fick nämligen igår i posten elräkningen från 6 månaders tid och det är ju inget att hurra för, eftersom den summan är direkt bort av mitt shopping i Stockholm. För den pengen kunde jag ju ha köpt fast vad..... så idag försöker jag hålla rumppan fast i kontorsstolen tills den domnar! Dvs. jobba typ 10-11 timmar så att jag får en så stor lön som möjligt ännu före le voyage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0