Lopptorg --- resa till Riga!

Godmorgon :) !

Antibiotikakuren har börjar verka på mig....var såå trött igår att jag ville bara sova. Magen var också sjuk. Men vi har med mamma beställt nu ett bord till ett lopptorg (vart man kan föra saker för en hel vecka) för vi tänkte skaffa lite pengar till vår kommande resa! I Maj då mina tenter är slut skall vi åka på shoppingresa till Riga :) !!

image198

Jag städade igår i mitt klädskåp och hittade en hel hög med kläder som jag inte mera använder. Jag har också 2 par skor som jag kan sälja bort. Förra gången vi förde med mamma saker dit förtjänade vi 400 euro! (3750 kronor) Så istället för att slänga grejerna kan man sälja dem och betala flygresan :)




Det som jag älskar med att åka till Riga är, att där finns en hel del fina hotell inne i centrum och de är billiga! Så man kan sätta sina pengar på shopping istället! Och det andra som jag älskar med Riga är att där finns Massimo Dutti, min favoritbutik av de billigare butikerna. Det som också finns i Riga som inte finns i Finland: Bik Bok, Zara Home, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Terranova, Bershka, Sonia Rykiel, Palazzo Italia med Gucci, Valentino, Versace, Dolce & Gabbana, Prada, Coccinelle, Mochino....och alla miljoner små, billiga skobutiker!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Thanks ;D de var riktigt snygg färf faktiskt ;D

2008-04-06 @ 11:47:22
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Sara

aldrig varit där, men låter mysigt

2008-04-06 @ 17:40:50
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: ips

bikbokista saa huippuhienoja pikkareita, hihii :)
ai niin, mitä mieltä olit "annepostiaaa"-uutukaisesta?

2008-04-06 @ 22:34:22
Postat av: saara

Kirjotin niistä ajatuksista tonne toiseen blogiin :)

2008-04-07 @ 07:32:20
URL: http://silkesband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0