Godmorgon

image180

Godmorgon :)  Jag har blivit förtjust i vitt te. Förr drack jag grönt te eftersom grönt bränner en del kalorier. Nu har jag läst om att vitt te är ännu effektivare eftersom den hindrar endel fettceller att bildas! Dessutom innehåller vitt te mycket antioksidantter och det är ju viktigt för huden. Speciellt nu då jag måste hålla paus från ljusbehandligen för jag är på antibiotika kur :(

Idag har vi möte, eller rättare sagt bolagsstämma. Jag måste ju gå för vi bestämmer allt möjligt om budjeten med vår rörremont men det är såååå tråkigt! En massa gamlingar som gnäller om att det är hemskt att deras badrum, som de har förnyat 1963 skall nu lagas igen! Det är ju bara 40 år gammalt! Mrrrrrr :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0