Fredag!

Jag är ännu också glad över klänningen som jag hittade igår!!


Idag är jag på jobbet. Studerar och jobbar turvis och emellanåt piggar upp dagen med en kopp chai-te och surffande på bloggar och tidningar i nätet...

Jag köpte annars igår en ny ögonskuggapalett. Den har ljusa färger så den skall användas som vardagssmink. Sparar på de mörkade färgerna till utekvällar mm.

image398


I kväll skall jag åka och hälssa på mina föräldrar. Min lillebror kommer också, han har lov från armén. Jag har såå ledsamt efter min gullehund! Manda fyller dessutom 12 år redan nästa veckoslut! Jag var bara 10 då jag fick henne. Oj :) Vi skall med mamma i kväll kolla om vi skulle hitta bra flyg och hotell till Riga. Ifall vi gör det åker vi om 2 veckor!! Men om det är för sent och resan blir och kosta för mycket skjuter vi upp den med en månad eller så. Men till Riga skall vi iallafall i närtiden!

Hurdana bakgrundsbilder har ni annars på era datorer? Här är mina från jobbdatorn och skoldatorn. Min egen har jag ingen bild på...




Kommentarer
Postat av: frida : )

Ha en bra dag :)

2008-04-25 @ 12:23:08
URL: http://fraijda.blogg.se
Postat av: cathrin

min bakgrundsbild är en tråkig standard :P jag kanske borde byta till nåt roligare :)

2008-04-25 @ 20:29:04
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har bara en röd bakgrund med kossa =)

2008-04-25 @ 20:39:31
URL: http://peggypeggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0