10 frågor

Här är svar på 10 frågor om mig. Du kan copy/paste frågorna i kommentarerna och svara själv :)

Namn, ålder:  Saara Sofia Ingeborg, 22 år
1. Vad studerar du?  Belysningsteknik på Tekniska Högskolan
2. Var jobbar du?  På ABB
3. Dina favorit jeans?  Av de jag äger, mina nya wrangler som är blåa, ganska slim och vars buntlängd är uppsydd att gå med mina högklackade skor. Mina favoriter genom tiden var ett par mörkblåa av Hugo Boss, som jag redan har slitit slut...
4. Favorit shoppingstad? Milano
5. Vilka internetsidor surffar du på dagligen? 3 olika mail kollar jag, facebook, livejournal, blogg.se, ebbas blogg på veckorevyn, dailymail.co.uk, net-a-porter, och säkert 20-30 olika bloggar...
6. Favoritmärke/designer? Chloé, MiuMiu, Marc Jacobs
7. Sommarplaner?  Skall jobba hela sommaren, resa till Riga och Paris, vara brudfrämma till min kompis som gifter sig, äta massvis med glass och ha superroligt!
8. Sparar du dina textmeddelanden eller raderar du dem? Jag sparar dem då jag får dem men alltid då och då (typ på tåget/bussen/tråkig föreläsning) går jag igenom dem och tar bort alla jag inte behöver....
9. Har du en mp3-spelare? Ja, en pink ipod shuffle
10. Klädsel nu? läderstövlar (ViaVai), slim jeans(H&M), brunt bälte, turkos topp, brun ylletröja (Massimo Dutti), turkos scarf...

Kommentarer
Postat av: Karin

nope får tänka ut nåt:)

2008-04-17 @ 11:49:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Taack så mkt! blev faktiskt riktigt nöjd =)

2008-04-17 @ 12:04:40
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: denise

aa ja va lite tveksam på den gula:D

2008-04-17 @ 12:48:47
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Noora

Namn, ålder:
Noora Emilia Tams, 23 år
1. Vad studerar du?
Telekommunikations teknik, Tekniska Högskolan
2. Var jobbar du?
Jobbar inte
3. Dina favorit jeans? Blåa Joe's Jeans eller svarta Diesel
4. Favorit shoppingstad? Milano
5. Vilka internetsidor surffar du på dagligen? Silkesband :))) Facebook
6. Favoritmärke/designer? MiuMiu
7. Sommarplaner?
Skall resa nånstans, segla och åka till sommarplatsen i Lojo. Kanske jobba...
8. Sparar du dina textmeddelanden eller raderar du dem? Jag sparar de bästa ;)
9. Har du en mp3-spelare? Jag hade en vit iPod nano with Swarowski kristaller i hörlur (är de hörlur??? mitt svenska e dåligt) men jag tappade dom... Nu flyger de runt världen med Finnair flygplan :(
10. Klädsel nu? Eh... Turkos pikee och gröna jogginbyxor \Ö/ Jag ser hemsk ut...

2008-04-17 @ 13:01:32
Postat av: Emelie

Då gör jag väl samma sak i din :)

Namn, ålder:
Emelie Lättman, 18 år
1. Vad studerar du?
Samhäll-ledarskap på Sannarpsgymnasiet
2. Var jobbar du? På Coop Nära & en pub vid namn B&B
3. Dina favorit jeans? Mina nya från BikBok(!!) måste jag nog svara. Kanske är det för att nya grejer ofta hamnar överst på toplistan, eller så är det bara för att dem sitter läskigt tajt men ändå är skit sköna.
4. Favorit shoppingstad? Snackar vi dröm så svarar jag NY.
5. Vilka internetsidor surffar du på dagligen? Kollar 2 mail, facebook, stureplan, style, veckorevyn och otaliga bloggar.
6. Favoritmärke/designer? Bland svenska är det i alla fall Acne, Minimarket och Filippa K.
7. Sommarplaner? Med lite tur få jobb på en båt mellan Oslo och Kiel. Vara hemma två veckor i streck, på havet två veckor i streck. Hemma ska jag bara leva livet.
8. Sparar du dina textmeddelanden eller raderar du dem? Jag sparar dem som betyder någonting, får mig att skratta eller bara är bra.
9. Har du en mp3-spelare? Min walkman-mobil.
10. Klädsel nu? Skinnstövlar från YokoYap, jeans från H&M, baslinne från J. Linderberg, tunika från Bulgarien, ring från Dyrberg Kern ich egendesignat halsband.

2008-04-17 @ 13:08:30
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0