Stocholm del 2: Fredag

Vaknade tidigt, mumsade i oss en stor fruckost och gav oss ut på stan. Gick i en massa butiker i Östermalm och i centrum. Säkert in i varenda en på några km radie. Det var så roligt så :) Vi tog en sväng också till Gamla Stan, med den har nnog ändrats på de senaste 5-10 åren. Förr var där ju söta små butiker och restauranger, nu är det ju bara turistgrejer.

Jag blev alldeles förtjust i Riddargatan 12. Den var bara så söt och hade så ljuvliga kläder! Älskar See by Chloé. Blev besviken på Massimo Dutti, eftrsom de oftast har en massa gulligt och nu tändes jag inte av nåt... men hittade en söt gåva till min pojkvän. Han har födelsedag den 9.6.

image571


Jag sökte efter ballerinor och så hittade jag ett par söta på en stor skobutik mittemot SOUK... vad månne den hette...

Och på kvällen åt vi på en underbar italiensk restaurang. Mmmm så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0