Paket!

Hej och hoj :) Tenterna gick sådär... lagom bra... efter dem åkte jag till centrum för att förbättra på sminkpåsen! Köpte...
- Foundation
- Rouge
- En ny pensel
- Solpuder
- Volymgivande fönmedel för håret
- Deodorant

Så började det ösregna och det var ju inte alls roligt att åka hem i det vädret! Men såhade jag fått goodiebagen, som jag vann på Ebbas blogg och den innehöll allt möjligt sött :)

image480



Trosorna är passlig storlek, väldigt bekväma och jättesnygga ! Mintapastillerna är i en liten söt plåtburk som jag absolut inte tänker slänga då pastillerna tar slut utan fylla på den :) Fashion tape, något jag faktiskt behöver. Har flera toppar och klänningar som står utåt vid brösten och visar en aning mycket av bh:na så det kommer jag att använda med glädje....och så små lapparna som tar bort det skinande från ansiktet, kan väl behövas om det blir en stekhet sommar?

Å, jag blev nog så glad av paketet! Passade perfekt in i tentveckan!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för påminnelsen, jag behöver också köpa smink! Kram!

2008-05-07 @ 16:36:32
URL: http://rebeccasunderbaravarld.blogg.se
Postat av: Anonym

ihana paketti :)

2008-05-07 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0