kan jag säga nej?

Ja, jag är alltså på jobbet idag. Sitter vid min dator och gör mitt arbete alltid då jag har nåt att göra och annars drömmer jag bort mig. Jag skulle vilja ha en massa nya kläder och så skulle jag vilja resa. Till Paris tror jag. Milano skulle också vara bra, men nu får det vara paus med Italien ett tag.

Annars kommer nog den här dagen att vara en aning tråkig eftersom vi har möte med teamet. Det tar alltid minst 2 timmar, det vi går genom har ingenting att göra med mig och det värsta: det finns alltid bulla. Jag vill inte äta det för det är onöjdiga kalorier och jag är inte alls så sugen på det. Men när man inte har något annat att göra så vill man ju äta det. Idag skall jag ha ett jävligt självdisciplin...vi skall se om jag kan säga nej...

Ja annars. Jag hade svårigheter att hitta på namnet på bloggen eftersom alla jag ville ha var redan tagna. Så nu blev det silkesband. Jag tycker om silkesband för de gör outfitterna alltid lite mer festligare och söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0