Jag behöver saker


Jag har ångest.
Jag har inget i klädskåpet att klä på mig.
Jag kan absolut inte se mig själv i spegeln, eftersom jag har äckliga kläder.
Jag BEHÖVER kläder.
Massvis med nya kläder.
Min stil är borta.
Jag vill vara chic igen!

__________♥__________


Alla mina jeans hänger i rumppan. Varför måste jag gå ner i vikt??
Varför tänkte jag inte då, att inte ett enda par byxor kommer att sitta ?
Helst skuylle jag vilja ha jeans av Sass & Bide:


Eller Joe's jeans:

Jag äger söta övredelar....till väder som inte tillvarar nu.
Jag behöver tröjor och skjortot, som jag inte fryser i men som ändå ser söta ut!

Åh, alla dessa i cashmere:

Crumpet | Pringle of Scotland | Marc Jacobs

Något jag tycker att är jätte snyggt är ylleklänningar, med tjocka strumpbyxor och boots...


Bruno Manetti | Autumn Cashmere

Några par boots att hålla dessa outfits i styr...


Steve Madden | Chloé | Christian Louboutin | Miu Miu

Och bara för att lite pigga upp... några accessoarer...


Donna Karan | Miu Miu | Chloé

Så om nån snäll rik man vill föra mig o shoppa så har jag inget emot det !
Jag behöver det....
tacktack :)

Kommentarer
Postat av: natta

steve madden skorna är så snygga

2008-12-30 @ 18:19:47
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

hahahaha du är sjuk i huvudet, och tjock. äckelunge

2009-01-05 @ 17:37:12
Postat av: ugg uk

He seems at little nervous.The teacher tested us in English.I fear that he drinks too much.She teaches foreign students Chinese.My mouth is watering.I think you have the Wrong number.He is a smart boy.They celebrated his birthday with a dance party.Oh£¬you are kidding me.I have to transfer to No.
ugg uk http://uggbootsuk.moomfrvit.com

2012-10-19 @ 09:14:46
URL: http://uggbootsuk.moomfrvit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0