Hejssan :)

Uppdateringen har varit ursel. Jag skyller på vädret.
Vi har haft i veckor nu grader mellan 25 och 33 i skuggan !
Här är trots allt nu några bilder härifrån:


På bilden: Philipp från Tyskland och David från Spanien.
Vi skulle göra grupparbete, det tog 3 timmar.
Själva arbetet 3 minuter, resten av tiden gick åt till pizza, glass, kaffe och öl i solen...


En dag åkte Noora samt Vuokko och Jori som var på besök hos oss till Como.
Vädret var underbart och insjön var vacker.


Vi åkte med spårvagn upp i bergen och så här såg Como-staden och insjön ut uppifrån...


I Como-staden finns det en pizzeria som heter "Café Riva" där man kan äta helt otroliga pizzor!


Vid Como kan man också sola och simma.
Jag hade så hett att jag var i havet i typ 3 timmar och eftersom vattnet var knappa 10 grader
så fick jag urinvägsinflammation...

Men trevlig plats att simma & sola vid en söndag! Kolla:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0