Underbart!



Jag fick en lapp hem i posten förra veckan,
där det stod, att idag kan jag lägga saker & ting utanför min dörr
och en förening kommer och hämtar dem...
...de ger dem till fattiga eller säljer dem och använder pengarna
för att köpa mat till fattiga & hemlösa.

Så nu har jag två stora sopsäckar fulla av kläder och skor som jag inte använder
och annat smått & gott och det känns så bra att slippa av det!

Och att inte själv behöva åka långa vägar och bära,
utan de tar allt utanifrån min dörr!

Underbart!



Jag måste ju också få rum för alla skor jag skall shoppa under min vistelse i Milano...  ;)

Kommentarer
Postat av: Laura

Vitsi så lyxigt! :) Sådär vill jag också bli av med allt mitt stuff..:P

2009-01-20 @ 11:08:32
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0