Utmaning


Jag blev utmanad av Josephine

Kläder.
Skor: Jag älskar alla sorters pumps och ballerinor men de är otänkbara i Finlands kalla höst/vinter. Använder läderstövlar.
Sneakers: Har ett par röda från Zara...
Jeans: Skulle vilja ha några par Sevens och Sass&Bides, favoriterna under alla tider har varit Boss.
T-shirt: Basics.
Underkläder: Älskar Victoria's Secrets modeller och material. Gillar allting som ser ut som så att mannen exploderar i byxorna ;) Förlåt min ärlighet, men det är det jag har i tankarna då jag shoppar underkläder....

Accessoarer.

Väska: Har en Furla som jag älskar över allt. Den är snygg, rymlig och bekväm. Dräglar fortfarande efter en Miu Miu... Plånbok: Mulberry
Solglasögon: Satsade en sommar och köpte i Rom ett par från Fendi. De är ännu också stiliga på mig...
Klocka: Äger 2 st som båda skulle behöva nytt batteri.... ta dig Saara i kragen....

Badrum.

Tandkräm: Pepsodent och Colgate
Tvål: Noora gav mig som gåva choklad&toffe tvål. Ljuvlig!!
Parfym: Lanvin
Medicin: p-piller
Vitamin: C, D och B. Skulle borde köpa nytt paket med fiskleverolja.

Mat & dyck.

Mineralvatten: Bon Aqua med vildhallon
Vin: rött, inte allt för kryddigt men ändå fylligt
Bröd: älskar surskorpor, limppa på surmjölk och baguette
Glass: Lakrits. Eller vanlig vanilj som man häller espresso kaffe på :)

Hemma
Säng: En 120 cm bred. Passar bra för mig :)
Lakan: Har en massa olika. Nu har jag Luhtas randiga.
Espressomaskin: En liten "mutter". Används dagligen.
Kylskåp: Ganska såpas tom....innehåller en bit parmesanost, fettfri yoghurt och min egen lingonsylt...

Övrigt.
Frisörsalong: Var idag hos en ny och älskade resultatet! Sirkka Pietilä i Munkka.
Bank: Handelsbanken
Mobiltelefon: Nokia i guld...
Färdmedel: buss och tåg... ibland mammas Volvo C30 :)
Kamera: Nikon.

Jag utmanar: Laura, Karin och The City

Kommentarer
Postat av: J

Kul att du tog utmaningen :)

Puss

2008-09-30 @ 19:36:22
URL: http://covet.blogg.se/
Postat av: Laura

Oho tack för utmaningen! Sånt e alltid kul tycker jag :)

2008-10-01 @ 10:25:08
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: LOVISA

Var gärna med och tävla om ett smycke i min blogg =)

2008-10-01 @ 11:03:17
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: The City

Åh, vad roligt - jag ska försöka göra listan i veckan! :)

2008-10-06 @ 19:28:43
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0