Clutch

Jag har märkt en sak: jag äger alldeles för lite clutch-väskor. Jag borde ju ha en i varje skofärg, men har jag det? Nej. Här är några jag tycker om....(och skulle kunna äga)...

Chloé (ljuvlig färg!)


Naturligtvis min lila favorit av Bottega Veneta:



Bottega Venetor kan jag nog ta i flera färger förstås...


Och en lite hårdare!



En söt Marc Jacobs i pink. Och svart!


En röd skulle jag behöva... kanske denna av Christian Louboutin?

Och lite gul färg av French Connection också:


Ja. De skulle vara söta till en början. Nämen! Jag sa att jag skulle behöva clutchar som passar mina skor? Jag har inte skor i de där färgerna.... ja, nå jag behöver skor att matcha mina clutchar :)


Kommentarer
Postat av: Laura

Hahah vitsi jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste ditt inlägg :D :D Jag borde komma nångång till Helsingfors och shoppa med dej :) Jag har en såndär lite samma idés (men int riktit lika fin) clutch som den där vita. Det är någo fejkläder och det har kommit något smuts på det... Hur månne man sku få bort det? Any ideas? :)

2008-09-02 @ 15:37:43
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Therese

Fan va FINA väskor ! :D

2008-09-04 @ 19:23:34
URL: http://theresemsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0