Tävling på Mogi.se!

image624


Vad är det som händer ? Jo, det är årets bästa tävling på mogis blogg. Det lönar sig att vara med !
********************************
Jag skulle hellre vilja ha goodiebag nr:2, som innehåller:
-Bättre partydress från Monroe Sturegallerian - värde ca 700 kr
-Lip Fusion genomskinligt läppglans från Mrs H (gör läpparna väldigt plutiga o fina)- värde 530 kr
- Halsband från Golddigger NK details - värde ca 700 kr
-Mina favorit ihopplockade NK praliner - värde ca 150 kr
********************************
För att bli en bättre medmänniska, skall jag:
- vara alltid snäll emot alla människor
- vara mera hjälpsam
- vara alldeles tyst på morgonen om jag har en dålig dag istället för att öppna munnen och släppa ut allt onödigt...

Kommentarer
Postat av: Sara

lycka till då ;)

2008-05-26 @ 14:07:14
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0