Stocholm del 4: Söndag

Sov jätte sent... åt fruckost i lååång tid... checkade ut oss men lämnade väskorna på hotellet och gick till Sturegallerian. Mamma shoppade loss! Flera tunikor på Monroe, skor och scarfar från MQ osv... så var vi på lunch där i övrevåningen...

.. så gick vi ett tag bakom gallerian, bla. i Indiska där jag skaffade lite till Chai-te. Mums! Men något annat hittade jag inte mera som jag skulle ha velat köpa.

image585


På Arlanda, på kvällen satt vi och åt på en restaurang i Terminal 2 och gud vad där vad en snygg servitör! Mmmmums! Skulle ha kunnat äta upp honom, han var så söt! Och snygg och hade muskler och mmm.... mamma undrade varför jag var så frånvarande. Jag sa ju att jag var lite trött av hela resan. Haha.

Köpte från TaxFree Clarins "blemish control" eftersom min Clinique har tagit slut. Sjukt bra båda två!


image586

Kommentarer
Postat av: Fanny

svar: ja GG äger :) fin design du har fått!

2008-05-19 @ 22:19:18
URL: http://fannyhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0