Stocholm del 1: Torsdag

image558

Vi landade på Arlanda, tog oss till Scandic Anglais, bytte om till klänningar och tog Tunnelbanan till T-Centralen. Vi skulle ju på shoppingkvällen i SOUK.

Vi hann just före till Pizza Hut för att äta lite och då vi fick våra pizzor sprang en rotta in i restaurangen och rakt underifrån våra fötter!!!!! Fy fan! Och kocken kom ut ur köket med ett ämbar och försökte fånga den! Fyyyyyyyyy !

Vi flydde fort till kön utanför SOUK som var låååång...

image566


Och väl inne i Topshop var det så roligt. Jag har ju bloggat fast hur många gåner om nude-färgade peeptoe skor, som jag hittade sedan på Topshop, var sååå glad!

Och det andra jag blev såååå glad över var capen jag fann! Efter att jag såg denna bild förra hösten...

image563


... har jag villa ha en men har inte hittat. I hörnet av TopShop, där de har Beyond Retros kläder hittade jag en urtjusig cape och har redan använt den varje dag efter det! Vilket fynd!

Så köpte jag också en blåvitrandig sailor-stil kavaj att ha tex. till kontoret och en vit tubtopp att ha under en scarftopp...

Mamma hittade en ljuvlig handväska, just sådan hon har sökt efter.

Vi åkte sedan tillbaka till hotellet, där lobbyn hade full fest! Jag visste inte att en hotell-lobby kan fungera som nattklubb men så är det tydligen. Drack gintonic och beundrade shoppingen och gick i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0