I <3 Mamma

Mamma ringde nyss och vi pratade en stund och jag berättade att jag funnit min favoritparfym! Men att nu måste jag vänta på löndagen så att jag kan skaffa mig den. Vad sa min gulliga, söta mamma till detta? Jo, hon sa, att kan du inte gå in på strawberrynet och beställa den med detsamma på hennes Mastercard :) Så nu är parfymen på väg till mig i posten! Är så glad!

Men mamma (som har jobbat i 10 år med kosmetik) berättade att Lanvin brukar inte hålla sina dofter i många år på marknaden, att de gillar variation....

image658

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, mem verkligen. Då blir det ju kul när det regnar för att man får ha på sig något fint, haha :)

2008-05-29 @ 14:32:37
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: jespher - fashion is my lifestyle

Haha man tackar :D fortsätt läs och kommentera den.. såkanske jag konkurerar med blogg tjejerna någon dag!!

2008-05-29 @ 14:34:02
URL: http://jesphers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0