Pengproblem? = H&M!

Jag fick idag ett äckligt mail på jobbet. De har betalat för mycket lön åt mig i September och vill nu att jag skall betala det tillbaka. Enligt lagen får man inom 3 års tid begära tillbaka pengar så jag måste bara göra det. Jag blev jätte deppig! Jag som hade tänkt shoppa allt ljuvligt till sommaren och våren som det här och det här !!

Men nu måste jag göra så, att jag köper till våren och sommaren billiga slit&släng kläder och satsar först i slutet av sommaren på fashion och design.

Det här fann jag på H&M som jag skulle kunna tänka mig att skaffa:

image68  image69
  image70image71 
image72  image73 
image74  image75 
image76 image77

Kommentarer
Postat av: Noora

Mun mielestä sun löydöt ovat aika hyviä ottaen huomioon, että ne on H&M! Illalla nähdään :)

2008-03-07 @ 15:49:01
Postat av: fanny

svar: ja visst gör det :)

2008-03-07 @ 16:00:52
URL: http://fannyhs.blogg.se
Postat av: The City

Otroligt fina saker :)

2008-03-08 @ 17:17:26
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0