njutningsplaner

Hur skall man kunna gå ut på en powerwalk när det snöar ute? Ja, vi har fått ett irriterande vinterväder till Helsingfors. Jag tror jag åker hem från jobbet via R-kiosken och hyr en dvd till kvällen och sitten hellre hemma och myser med ljus brinnande än att jag drar mig ut i skitväder.

Dessutom kan man inte ta bantningen på för allvar utan man måste kunna njuta av att inte röra på sig på en dag. Så idag skall jag njuta och tänja. Det är ju också viktigt att koppla av.

Jag har redan i flera timmar arbetat och läst till torsdagens tent så nu skall jag ta en paus och kolla vad för roligt jag hittar på nätet. Jag skall blogga om det roliga om det råkar dyka upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0