klänning

Jag skulle vilja ha en klänning till våren, men jag kan inte alls bestämma mig för hurdan som skulle passa på mig. Den skulle inte behöva vara alls festlig utan mera vardag men jag vill inte att den skall se billig ut. Jag skulle vilja satsa på den och jag skulle vilja att den skulle ha några trevliga små detaljer.

Jag googlade kändisar och hittade de här söta klänningarna:
image37

image38

image39

De har alla någon trevlig detalj, men alla skulle man kunna ha på till jobbet/skolan/stan.

På asos hittade jag en som jag gillade, men jag skulle aldrig kunna ha de här ärmarna:

image40

På net-a-porter tyckte jag om dessa:

image41
(lite för businees)
image42

Min kompis Noora köpte förra sommaren i Milano från Benetton en perfekt klänning. Den är en skjortklänning i beige och den har små söta detaljer här och där. Den är söt och städig men ändå inte för festlig....

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

den vita va skitsnygg, vet du va man kan köpa den?:D

2008-03-03 @ 13:09:27
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Noora

Kiva kun mä pääsin sun blogin esimerkkeihin. Jos sä haluat myös kuva mun sikasiististä mekosta (ja musta) niin Facebookista löytyy ;)

Din nya blogg är jätte chic!

Baci

2008-03-03 @ 15:05:21
Postat av: saara

:) baci

2008-03-03 @ 15:11:14
URL: http://silkesband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0