Ja, det är redan torsdag...

Igår var vi med Iina på vårt  veckliga vattenspring. Det var roligt, eftersom hopptornets bassäng var ledig (dvs. hopptornet var stängt) så vi simmade över till den bassängen för att springa, så det fanns massor av utrymme så vi behövde inte vara så trångt :)

På kvällen tittade jag på Grey's Anatomy och somnade jätte tidigt. Var så trött.

Idag har jag faktiskt vaknat klockan 6 och var på jobbet redan 7. Jag har en tent idag som börjar klockan 13 så jag ville komma tidigt så jag skulle få ihop några timmar idag också. Är så snål på pengar....

...Jag har två konton. Varje månad (började först med förra lönen) sätter jag pengar på sidan till det andra kontot så att jag skulle få shoppingpengar. När jag har en tillräkligt stor summa skall jag förnya min garderob :) Jag hatar att köpa alltid då och då nya plagg, eftersom de känns inte länge nya och fina om jag blandar dem med gammalt och slitet så nu vill jag köpa på en gång massvis nytt och njuta av dem för fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0