bio

Jag skulle sååå vilja gå på bio! Jag har velat göra det redan länge men det visas ju inget roligt! De filmer som jag vet att skall i något skede komma till Finlandär dessa:

Get Smart, nånslags agentfilm med Anne Hathaway. Jag tror att den kan vara rolig, smått spännande och jag tror den kommer att ha något att se på, nämligen Annes garderob...
image34

Sedan kan jag inte helt enkelt förstå varför 27 Dresses inte ännu visas här? Har den inte varit på bio i Amerika fast hur länge redan???
image35

Och naturligtvis: Sex and the City: The Movie, den måste man ju bara få se !!!!

image36

Kommentarer
Postat av: solveig

Jag fattar inte heller, 27 dresses har ju gått jättelänge i USA! Och sex and the city har premiär i sverige i juli, JULI! Den går upp på vita duken i maj i USA.. hopplöst efter!

2008-03-03 @ 15:06:20
URL: http://solig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0