Webpages


Jag älskar Miu Miu som märke, men jag hatar deras Internet-sidor.
De innehåller egentligen ingenting och det är svårt att surffa sig fram på dem...



Prada hade ju förr likadana sidor (säkert samma kodare som gjort dem för bolaget?)
men nu har de blivit lite bättre. Det finns mera material att se på.



Diors sidor tycker jag är bra gjorda, men jag hatar det att det hela tiden
öppnas ett nyt fönster eller en pop-up för att komma fram....



Chloés sidor tycker jag att är helt fantastiska. Det finns av allting.



Marc Jacobs sidor är också minst lika bra som Chloés :)



Vilka Internetsidor hatar/gillar du?
Vad vill du se på sidorna?


Kommentarer
Postat av: Laura

Jag har också varit in på MiuMius sidor ett par gånger och guud så störande!:/

2008-06-17 @ 10:12:08
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Noora

Jag gillar Hermes sidor men jag hatar också Miu Miu... Alltför lite information och det finns bara tråkiga foton.

2008-06-17 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0