Inne/ute

Jag gjorde ett tag sedan en inne/ute lista... och nu vill jag up-datea den...


<<à la mode>>

1. sommarklänningar
--> Ännu inne och dessutom ännu mera inne än förr. Vill ha massvis med nya klänningar....bara lönedagen kommer...
image669


2. jordgubbar

--> Definitivt ännu en inne-grej och kommer att bli ännu mera inne då man kan börja köpa ordentliga inhemska på torget...

image683


3. marc jacobs

--> inte inne-designer just nu, eftersom Yves Saint Laurens död har fårr YSL att vara it-designern nu.

4. high-waist-looken
--> ännu inne, eftersom passar min kroppsmodell

image684

5. shopping i stockholm
--> ute eftersom min Stockholmsresa är över och nu är det inne med Paris och Milano. Sommarens shoppingstäder nummer 1.

6. färger i kläderna
--> nåjoo... men nu är ju vitt också ljuvligt på sommaren, så jag säger att detta inte är så aktuellt mera...

7. the hills

--> out, eftersom The Hills season 4 börjar först på hösten.

Annat som är inne:

glass
image685

örter i trädgården/på balkongen

image686

gossip girl

image687

<<très passé>>

1. uggs

--> alltid ute eligt min smak

2. svarta kläder
--> definitivt ännu ute, eftersom det är sommartid

3. kaffe
--> ännu ute och jag hoppas att jag kan vara utan det ännu länge...

4. läderstövlar
--> ännu ute. sommarsandalerna fram!

5. tjocka strumbpbyxor

--> passeeee ! vädret!

Mera som är ute: Magnum Tempation (för dyr, för liten, för söt), Att slösa pengar (nu lönar det sig att spara en större summa ihop av sommarjobbet och köpa fast en MiuMiu med de pengarna)

Vad anser ni, håller ni med???


Kommentarer
Postat av: Laura

Jag tycker att svart aldrig är HELT ute för det kan se så sofistikerat ut. Men färgen uttrycker sig kanske på ett annat sätt i sommarens garderob. Förstår dock din point:)

Var är det som du jobbar förresten och med vad?

2008-06-03 @ 11:56:07
URL: http://fashionportfolio.blogg.se
Postat av: Laura

Nu märker jag ju att du skrev i den ursprungliga inne/ute-listan att du syftade på helsvarta kläder så jag tolkade det lite fel:)

2008-06-03 @ 11:58:15
URL: http://fashionportfolio.blogg.se
Postat av: sara osman

njaa.. kommer alltid älska svart!

2008-06-03 @ 16:50:20
URL: http://saraosmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0