Högt eller Lågt?


Bägge två av Marc Jacobs

Går du hellre med klackar eller utan?
Ballerinor eller pumps?
När vill du ha klackar?
När vill du definitivt ha flata skor?

Jag älskar känslan av att vara i klackar, jag känner mig så kvinnlig och jag gillar också hur min bake ser ut, då den får lite puta utåt. Ballerinor tycker jag däremot att är jättesöta och de passar nästan till alla tillställnigar- beroende på hur de ser ut. Jag väljer klackar om jag visar lite hud och om jag inte behöver gå för mycket den dagen. Jag väljer ballerinor då jag visar mera hud och vill ha det bekvämt. Jag skulle aldrig klä på mig en minikjol med höga klackar. Men inte heller en festklänning med ballerinor. Däremot nog en sommarklänning.



Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

får man se? :D

2008-06-12 @ 07:42:07
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Laura

Eftersom jag föll med mina klackskor och bröt foten och nu är "in recovery" föredrar jag för tillfället definitivt låga skor(!) men samtidigt genomgår jag just nu en sån fas att jag gärna skulle gå med högklackat lite närsomhelst. Som TUR finns det en massa söta låga skor; sandaler, ballerinor, tossor.



Sv: Japp, jag ska eventuellt försöka göra nånting åt mina shoppingbehov denna helg:)

2008-06-12 @ 08:12:11
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bake? Rumpa heter det.

2008-06-12 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0