Utmaning

1) Vad åt du till frukost? - ½ banan i skivor med fettfri naturell yoghurt på. En kopp chaite.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. - sätter bilden längs ner.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? - Från Iina igår kväll. Ett tack för en trevlig kväll.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet... - En svart HP.
5) När var du arg senast? - Jag var förbannad på min bror när han körde tanken tom på bilen, just efter att jag hade tankat den. Jag gav tillbaka med att i smyg göra något äckligt till hans rakapparat...
6) Ditt bästa minne från skoltiden? - Alla de pojkar jag var förtjusta i och hur roligt det var att sitta på lektioner och stirra på dem...
7) Ditt sämsta minne från skoltiden? - svartsjuka och mobbning och retandes då man växte upp...
8) Yoga eller löpning? - Löpning älskar jag :)
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? - Oxfilé. Älskar all mat men just nu skulle det smaka med oxe :)
10) Vilka tidningar läser du regelbundet? - Brittiska In Style, Italienska Elle, svenska Elle (tack till Sofia!!! Och en puss till Liam!), Helsingin Sanomat, Dailymail på nätet.
11) Favoritkaraktär i deckare? - Hercule Poirot
12) Teveprogram du aldrig missar? - Gossip Girl är den ända för tillfället.
13) Vem är du avundsjuk på? - ingen faktiskt. Jag är nöjd och jag hatar avundsjuka som känsla. Vill inte vara avundsjuk.
14) Din bästa revansch? - Jag vet inte, det har funnits så många :) jag är en bitch :)
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? - Min bästa chef var på Orion. En man som alltid hjälpte och förklarade, som alltid årkade med mig och aldrig höjde på rösten. Som ändå var rak på sak och fick mig och alla andra och sköta sitt jobb. Och sköta sitt jobb bra. Sämsta chef på Stockmann. Gnällig, lat och äcklig.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? - något sådant som de äter på Fear Factory. Typ maskar mm, för att det äcklar mig.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? - Michael Jackson. Det skulle kunna vara annorlunda.
18) Kaffe eller te? - Te. Men gillar också kaffe.
19) Skostorlek? - Om det finns 38,5 så den storleken men annars går jag omkring i 39:or...
20) Hur ofta är du på IKEA? - Några gånger om året kanske...
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna... - jag skulle först betala bort mitt bostadslån.... sedan skulle jag resa och shoppa med pengarna så länge tills de var slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0