Kjol / Hame / Skirt / Gonna / Jupe / Falda

Jag vill ha en perfekt kjol till hösten. En kjol jag kan ha på mig med tjocka strumbpbyxor och klackar. En kjol som är söt och sitter bra. Något i stil med dessa:





Marc by Marc Jacobs / Forever 21

Så jag bestämde mig för att sy en till mig själv! Det är ju bästa sättet att få en kjol som sitter bra på just mig. Jag gick igenom mönstrena på Burdastyle och tänkte använda detta mönster, med några små ändringar...



Så nu borde jag bara få tid att åka till tygaffärer och välja ut ett sött tyg och en passande dragsked :)


Kommentarer
Postat av: karin

vad fint! det är kul att sy!

2008-07-31 @ 22:00:38
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0