Chasing Harry Winston


Min kompis Noora och jag har en bok-klubb. Bok-klubben är jätte cool, eftersom de böcker som vi läser skall kategoriseras som "hömppä". Ett finskt ord som inte kan direkt översättas till svenska. Ordet betyder något mellan flams, fånig, knäpp, stilig och sexig.

Boken, som vi båda läser just nu, heter "Chasing Harry Winston" av Lauren Weisberger.



Lauren Weisberger är en otrolig författare! Hennes första roman "The Devil Wears Prada" var helt otrolig och filmen också väldigt underhållande.



Den andra romanen "Everyone Worth Knowing" är jättebra men partyplanerande är inte lika intressant som arbetet på en modetidning eller som i den tredje romanen: historier om kärlek.

Jag anser att Chasing Harry Winston är den bästa romanen av dessa tre. Den innehåller mest händelser som jag kan relatera till och jag bara älskar de 3 huvudrollstjejerna!


Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Särkänniemi :) I love it!!

2008-07-21 @ 09:20:33
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Hej Saara!



Jasså, där ser man :-))) Och jag älskar skärgården, det är det bästa som finns! Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bo med familjen på en ö... :-D



Vilket fynd !!!



Ja, precis :-) Mitt senaste parfym är Burberrys summer... har du testat den?



2008-07-21 @ 09:56:22
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: E.

Så coolt!

Puss.

2008-07-24 @ 22:51:07
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0