pratsak

Jag har kontakt med min mobiltelefon hela tiden och jag skulle därför vilja ha en ljuvlig, söt och ny. Nu har jag denna:
image22
Men den ser använd och sliten ut och den har inte alls bra funktioner. Jag skulle ju vilja komma åt nätet på föreläsningarna mm, så jag skulle vilja satsa lite mer på telefonen. Utan att tänka på pris osv sökte jag fram de telefoner jag tycker mest om. Här är de:
image23
image24
image25
För att vardagen skall kännas lyx borde man ju definitivt också ha ett smycke på sin telefon. Nokia har några söta:
image26
image27

Mest gillar jag den andra på sista raden och den tredjes sista på andra raden :) Och om man skulle vilja satsa mycket mera och göra babblandet till lyx borde man ju också ha fodralet från Prada:

image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0