THE Klänning

Hej på allihopa! Jag är så glad!! Jag åkte efter jobbet in till stan för att köpa en födelsedagsgåva till Iina. Jag hittade nåt smått och sött och hoppas att hon gillar det :) Jag kan ju inte berätta vad det är eftersom Iina läser bloggen :) Men på söndag kväll skall vi fira henne med lite middag och annat gulligt!

Men, till saken. Jag började prova på klänningar i H&M...provade bland annat dessa....



De var ju alla söta! Men ingen satt perfekt så jag var lite fundersam...

...gick sedan till Gina Tricot och funderade ett tag på att köpa denna...



Men jag är inte så för puffärmar. Jag gick ännu via Zara hem och på vägen ut från Zara kom denna klänning i mitt sikte, jag prövade den och blev sååå glad! Det är JUST en sådan klänning jag ville ha!!!!!!


image395



Så nu har jag en klänning, som är high-waist, som är en pigg shochpink färg, som sitter på mig och det bästa: jag kan ju definitivt ha den på på 1.Maj !! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Sara

så snygg! älskar färgen! :)

2008-04-24 @ 22:09:42
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Beatrice

Gilla alla klänningarna, härliga färger! :)

2008-04-25 @ 20:57:25
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0